Gwarancja i reklamacja
W celu zgłoszenia wadliwego towaru do naprawy gwarancyjnej należy:
- wysłać reklamowany towar dołączając dokładny opis usterki wraz adresem zwrotnym oraz kserokopię dowodu zakupu (paragon, faktura) na adres:
Satmania.pl - SERWIS
ul. Piwna 3a, 65-315 Zielona Góra
Uwaga!
Sprzęt posiadający Gwarancję Producenta, nie podlega warunkom gwarancyjnym Satmania.pl i powinien być reklamowany wyłącznie w punktach serwisowych wskazanych przez Producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej Producenta dostarczonej wraz z towarem.
Klient traci uprawnienia wynikające z Gwarancji w przypadku
- dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub osoby trzecie
- eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami Satmania.pl lub/i Producenta towaru
- braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami Satmania.pl lub/i producenta towaru
- gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznej
- stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru
W przypadku stwierdzenia przez Satmania.pl, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, Satmania.pl poinformuje o tym Klienta, zwracając wadliwy towar na jego koszt i ryzyko obciążając Klienta poniesionymi przez Satmania.pl kosztami.
Satmania.pl nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania naprawy gwarancyjnej (czas realizacji reklamacji).